Викладачі університету приймають участь у навчальних тренінгах і семінарах в рамках «MoPED»: день третій

У рамках міжнародного проекту програми ЄС Erazmus+ «Модернізація педагогічної вищої освіти засобом використання інноваційних інструментів викладання – MoPED» викладачі педагогічного факультету відвідують навчальні тренінги та семінари, які проходять у ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», де знайомляться з новими інноваційними підходами до навчання та сучасними допоміжними технічними засобами.

Зокрема, 17 квітня 2019 року, науковці нашого університету кандидат історичних наук, доцент Олександр Васенко та викладач Валентина Крикун продемонстрували та навчили користуватися додатком Canva та дослідницьким середовищем Go-Lab, які надають широкі можливості для молодих наставників.

Відтак, учасники зібрання довідалися, що Canva – це безкоштовний додаток, що містить безліч графічних елементів, за допомогою яких можна зробити все – від презентацій та постерів до візитних карток і запрошень. Крім того, Canva має ще одну унікальну і зручну особливість – на цьому сайті можна здійснювати колаборації з іншими користувачами, за необхідності редагувати зображення. За допомогою названого додатка викладачі та студенти можуть відкрити для себе простий спосіб займатися дизайном, а також створювати презентації, плакати, документи на одну сторінку.

У свою чергу екосистема GoLab призначена для вчителів природничих наук початкових і середніх шкіл. Go-Lab робить доступними наукові онлайн лабораторії для широкомасштабного використання в освіті. Його технічна основа надає студентам можливість проводити індивідуальні наукові експерименти в онлайн-лабораторії, а викладачі можуть доповнити свою діяльність демонстраціями та поділитися кращими практичними здобутками з педагогічним співтовариством.

Екосистема Go-Lab, що складається з порталу Go-Lab та середовища Graasp для створення та використання дослідницьких навчальних просторів (ILS), є потужним інструментом для реалізації технології дослідницького навчання (IBL), що дозволяє організувати діяльність студентів на всіх етапах дослідницького циклу.

Прес-служба педагогічного факультету