MоPED Екосистема

Створення цілісної екосистеми MoPED є одним із основних результатів проєкту  MoPed.

В ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» Екосистема MoPED представлена Центром неперервної освіти «Освіта для сталого розвитку – інтегральне лідерство», розміщеного на базі Інноваційного класу (ICR), який також створений в рамках проєкту.

Метою функціонування екосистеми є забезпечення безперервності, наступності та соціалізації освіти через забезпечення якісного навчального процесу у ЗВО із використанням новітніх технологій, організацію курсів з підвищення кваліфікації, перекваліфікації та інших освітніх активностей.

Цільова аудиторія екосистеми:

  • здобувачі вищої освіти усіх ОР
  • науково-педагогічний, адміністративний склад ЗВО
  • освітяни партнерських закладів дошкільної, початкової, середньої, професійної (професійно-технічної) і вищої освіти;
  • зовнішні стейкхолдери освітнього процесу у ЗВО – роботодавці, випускники, представники ГО, місцевого самоврядування.

План діяльності та розвитку екосистеми MoPED:

  • Використання Інноваційного класу для реалізації освітнього процесу в Університеті;
  • Залучення школірів, студентів коледжів і професійних училищ до проведення спільних освітніх заходів на базі Інноваційного классу;
  • Проведення курсів з підвищення кваліфікації  для освітян в межах діяльності Центру неперервної освіти «Освіта для сталого розвитку – інтегральне лідерство» та поширення досвіду набутого під час реалізації проєкту;
  • Проведення освітніх і наукових заходів на базі Інноваційного класу (Всеукраїнські й Міжнародні конференції, навчальні семінари і тренінги, майстер класи, круглі столи, інформаційні дні тощо) із залученням партнерських українських та зарубіжних організацій;
  • Залучення коштів зовнішніх донорів шляхом надання платних освітніх послуг;
  • Організація співпраці із партнерськими установами щодо розвитку і впровадження спільної міжнародної і проєктної діяльності – в тому числі реалізація сумісних програм академічної мобільності для професорсько-викладацького і студентського складу, програм стажувань, лекцій, тренінгів, семінарів, майстер класів та інших заходів (офлайн/онлайн).

Вплив екосистеми MoPED

На індивідуальному (професійному) рівні:

використання Інноваційного класу в рамках екосистеми MoPed науково-педагогічним складом з метою упровадження інноваційних освітніх практик викладання у власній професійній діяльності, що дозволить підвищити фахові компетентності викладачів зокрема, та рівень якості освітнього процесу у ЗВО загалом.

Екосистема MoPED забезпечує широкий вплив на інституційному рівні завдяки оновленню змісту педагогічної освіти, орієнтації її на впровадження нових освітніх технологій в освітній процес університету. Функціонування Центру неперервної освіти «Освіта для сталого розвитку – інтегральне лідерство» дає можливість внутрішньоуніверситетського підвищення викладацької майстерності зацікавленого НПП, що, в свою чергу, дає можливість підвищити рейтинг університету.

Таким чином, екосистема MoPED покаже вплив на регіональному та національному рівнях завдяки створенню позитивного іміджу сучасного закладу вищої освіти, як прогресивного університету, який відповідає викликам сьогодення та майбутнього. Проведення на базі Інноваційного класу освітніх і наукових заходів забезпечить активне розповсюдження результатів проєкту та створить умови для ефективного використання ICR партнерськими закладами освіти.

Екосистема MoPED матиме вплив й на міжнародному рівні.

До роботи екосистеми MoPED долучиться консорціум партнерських закладів нашого ЗВО.

Координаторами консорціуму виступають: ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», Стамбульський фонд науки і культури, Туреччина; Кишинівський державний педагогічний університет імені Іона Крянге, Молдова.

Окрім цього, до роботи консорціума будуть долучені інші українські й зарубіжні заклади освіти різних типів: ЗВО, коледжі, школи та ін.

Діяльність консорціуму сприятиме активному розповсюдженню результатів проєкту та забезпечить реалізацію плану сталого розвитку проєкту.

Також в рамках проєкту було розроблено методичні рекомендації “Новітні інструменти та технології у викладанні