Cтали відомими дати, тренери та програма навчальних тренінгів і семінарів серед викладачів університету з метою поширення результатів міжнародного проекту програми ЄС Erasmus + «MoPED»

У зв’язку з реалізацією міжнародного проекту програми ЄС Erasmus + KA2 № 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP «Модернізація педагогічної вищої освіти засобом використання інноваційних інструментів викладання – MoPED», удосконалення фахової підготовки викладачів ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький ДПУ імені Григорія Сковороди» та з метою підвищення якості вищої освіти розпорядженням по університету затверджено склад сертифікованих тренерів університету.

До складу тренерів увійшли: декан педагогічного факультету, кандидат педагогічних наук Наталія Ігнатенко; кандидат економічних наук, доцент Олександр Ковтун; кандидат педагогічних наук, доцент, заступник декана педагогічного факультету з міжнародної роботи  Оксана Ковтун;  кандидат історичних наук, доцент Олександр Васенко; кандидат історичних наук, доцент, заступник декана філологічного факультету з навчальної роботи Василь Дудар; кандидат педагогічних наук, доцент, заступник декана фінансово-гуманітарного факультету з профорієнтаційної роботи Вячеслав Різник; кандидат педагогічних наук, доцент Микола Шабінський; кандидат педагогічних наук, доцент, заступник декана педагогічного факультету з профорієнтаційної роботи Галина Черненко; кандидат педагогічних наук, старший викладач Олена Хмельницька; кандидат педагогічних наук, викладач Борис Шевчук; викладач Валентина Крикун та кандидат педагогічних наук, викладач Ірина Хрін.

У період з 15 по 26 квітня 2019 року сертифікованими тренерами університету буде проведено навчальні тренінги і семінари серед викладачів університету за затвердженою Програмою.

Крім цього, затверджено перелік навчальних тренінгів і семінарів, які прослухають 12 представників від кожного факультету – учасників тренінгів та семінарів: «Екосистема GO-LAB: проектна діяльність на основі STEM. Що таке IBSE?», «Оцінка результатів навчання», «Дівчата в STEAM», «Розвиток підприємницької компетентності, щоб стати підприємницькою особою», «Модель відкритої школи», «Цифрові навички: створити своє відео», «Обчислювальне мислення», «Цифрові навички: створення інфографіки для вашого уроку, паперу, презентації», «GO-LAB: Робота на власному ILS (Незалежне дослідницьке середовище)», «Дистанційне навчання».

Прес-служба педагогічного факультету