І Всеукраїнська наукова інтернет-конференція «Практична психологія в інклюзивному середовищі»

21 лютого 2019 року Державний вищий навчальний заклад «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» гостинно відчинив свої двері для учасників І Всеукраїнської наукової інтернет-конференції «Практична психологія в інклюзивному середовищі». 

Науковими напрямами роботи конференції стали: наукові, навчально-методичні та соціально-психологічні аспекти впровадження інклюзивного навчання; сучасні технології навчання та підтримки дітей з особливими потребами; система психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами їх сімей; функції і завдання менеджменту інклюзивного середовища в освіті; підготовка майбутніх фахівців у закладах вищої освіти до впровадження інклюзивної освіти; європейський досвід упровадження інтегрованого навчання та перспективи його використання в Новій український школі.

Партнерами-засновниками конференції являються: Міністерство освіти і науки України, Переяслав-Хмельницька міська рада, ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, Рівненський державний гуманітарний університет, Українська Спілка Психотерапевтів, Західно-Українська асоціація арт-психологів і арт-терапевтів та інші.

Метою І Всеукраїнської наукової інтернет-конференції «Практична психологія в інклюзивному середовищі – 2019» стало обговорення та пошук шляхів вирішення актуальних проблем впровадження інклюзії та психологічного супроводу учасників інклюзивного простору. Захід проходив під гаслом «Наша Місія – Світ Рівних Прав і Рівних Можливостей». Учасниками конференції стали 106 осіб з різних регіонів України. У процесі проведення І Всеукраїнської наукової інтернет-конференції «Практична психологія в інклюзивному середовищі – 2019» президія конференції відзначила високий рівень підготовки матеріалів – тез конференції.

Викладач, член академічної групи проекту Крикун Валентина запросила всіх охочих до співпраці в рамках міжнародного проекту програми ЄС Erasmus + KA2 № 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP «Модернізація педагогічної вищої освіти засобом використання інноваційних інструментів викладання – MoPED», адже в межах цієї співпраці на базі педагогічного факультету сковородинівської альма-матер передбачається: обмін професорсько-викладацьким складом з метою організації науково-дослідної роботи, проведення спільних конгресів, конференцій, коучингів; надання відповідних психолого-педагогічних консультацій для підтримки ресурсних центрів інклюзивної освіти; колективна робота над розробкою методичного та інформаційного забезпечення навчального процесу з використанням інноваційних технологій та інструментів навчання та підготовка і видання підручників, навчальних посібників, інших методичних матеріалів, у тому числі в електронному форматі.

 

Результатом роботи конференції став збірник матеріалів до якого мали змогу долучитися всі учасники наукового заходу.

Пресслужба університету